04.05.2014. – VICEVI IZ RUKAVA II.

Došao bogataš na ispit na fakultet i pita ga profesor:

  • Gdje je bačena prva atomska bomba?

Ovaj nema pojma i plati da prođe. Sutradan dolazi seljak na ispit. Profa ga pita isto:

  • Gdje je bačena prva atomska bomba?
  • Na Hirošimu i Nagasaki!
  • Kada?
  • 1945.godine.
  • Koliko je ljudi poginulo?
  • Tri milijuna.
  • Imena, kolega, imena!!!!

 ***

Žali se student cimeru:

–       Pisao sam ocu telegram: hitno pošalji novac, ostao sam na ulici!

I znaš što mi je odgovorio?

–       Ne, što?
–       Sine, čuvaj se automobila!

  ***

Zgodna žena obraća se ginekologu:

  • Doktore, došla sam do vas jer su mi rekli da ste vrstan stručnjak…
  • Tako vele…
  • A i da ste vrlo nemoralni.
  • Pa?
  • Odakle ćemo početi?

  ***

Išli mrav i slon preko mosta i most se srušio. Onako, dok ih je bujica nosila, viče mrav slonu:

–       Lijepo sam ti govorio da idemo jedan po jedan!

  ***

Kako se na japanskom kaže: “Tko mi je ukrao odijelo”?

  • Komi Mako Sako!

  ***

Vraćaju se Mujo i Haso iz lova na ptice. Obojica izbezumljeni, oznojeni, raskopčani, razbarušeni. Pas se vuče za njima, oči iskolačio, a jezik mu do zemlje. Tad će Mujo Hasi: “E, Haso, jebi ga, ovdje nešto nije u redu! Ili ovo nije ptičar, ili ga mi ne bacamo dovoljno visoko!!!”

  ***

-Ljubavi, zakuni se da nisi oženjen!

-Djece mi!

  ***

  • Mujo, bolan, evo piše u novinama da svake godine 80 iljada Talijana umre od raka na plućima zbog pušenja.
  • Što ja imam s tim, ja sam Bosanac!

  ***

Neki tip je htio letjeti avionom, ali je čuo da postoji određena vjerojatnost da je u avionu bomba. Sitničavom kakav je, ta vjerojatnost mu se činila velikom i bojao se letenja. Nakon nekog vremena pročitao je u novinama da je vjerojatnost da se u avionu istovremeno nalaze dvije bombe gotovo zanemariva. Otada, kada leti uvijek nosi jednu bombu sa sobom!

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke, vicevi i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

