09.05.2014. – ŠTOS NAŠ SVAGDAŠNJI

Rekne Mujo Sulji u povjerenju:

  • Znaš, bolan da je moja Fata homoseksualac?
  • Kako bolan, što ti je, pa homoseksualac ide s muškima?!
  • Pa, to ti i govorim!

  * * *

–       Meni je Japan na prvom mjestu, na drugome posao,  a na trećem obitelj – veli Japanac Muji, a ovaj uzvrati:

–       A vidiš, meni je na prvom mjestu obitelj, na drugome posao,  a na trećem, da oprostiš, Japan!

  * * *

  • Nećet mi vjerovati, doktore, ali ja sam još uvijek nevina.
  • Kako je to moguće, gospođo? Pa rekli ste mi da ste se tri puta udavali.
  • Je, to je istina, ali pogledajte: prvi mi je muž bio pekar i on je samo mjesio. Drugi je bio slastičar i on se samo naslađivao, a treći je bio političar; on je samo obećavao!

  * * *

–       Rekla sam ti na nacrtaš šator i čovjeka! – veli nastavnica malom Jurici. – A gdje ti je čovjek?

–       U šatoru, nastavnice!

  * * *

Zamisli što se dogodilo? Moja punica je bila u Beču i tamo ju je napao neki lopov!

–       Eh, stari dobri Beč!

  * * *

Dođe Mujo na sistemski pregled. I na kraju pregleda, doktor mu govori:

  • Mujo, s tobom je sve u redu. Tlak normalan, EKG u redu, EEG u redu, stolica u redu, samo…
  • Šta, doktore? – pita Mujo.
  • Pa znaš, jedno ti je jaje metalno, a drugo drveno.
  • Ma znam, doktore, a jel’ to smeta? – pita Mujo.
  • Pa znaš, ne možeš imati djece!
  • Ko? Ja? Imam ja dvoje. Eno Pinokio ide u prvi razred, a Terminator je već četvrti!

  * * *

Poštar zazvoni na vratima Bobijeva stana:

–       Imam jedno avionsko pismo za vas…

–       Daj ne lažite, vidio sam vas kad ste došli biciklom-vidovito će Bobi.

  * * * 

  • Što Marice, dobit ćeš dijete?
  • Da, tako mi je rekao liječnik.
  • A tko mu je otac?
  • To mi liječnik nije rekao!

  * * *

Nakon 20 godina sastale se tri prijateljice:

–       Udala sam se za starog i bogatog, ali uvijek je tu bio vrtlar, vozač…

–       Ja sam se udala za mladog i siromašnog, ali uvijek je tu bilo i bogatih prijatelja.

–       Ja sam isto kurva! – priključi se treća.

 * * *

Roditelji su odlučili da se pred djecom sporazumijevaju šiframa, kad je riječ o seksu. Jednog dana reče otac svojoj šestogodišnjoj kćerkici:

–       Idi mami i reci joj da bi tata trebao natipkati jedna dopis.

Curica je prenijela poruku, a majka odgovara:

–       Reci tati da je u pisaćem stroju crvena vrpca i da danas ne može tipkati.

Nekoliko dana nakon toga, mama ponovno poziva kćer, pa joj veli da obavijesti oca da bi danas mogao otipkati dopis. Curica otrči do oca i za nekoliko se trenutaka vrati s odgovorom:

– Veli tata da mu pisaći stroj više ne treba. On je svoj dopis već napisao rukom!

 

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, vicevi i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

