31.05.2014. – VICEVI, VICEVI…!?

Pita Mujo Fatu:

  • Fato, znadeš li ti računati?
  • Znam.
  • E, pa računaj da ćeš noćas biti jebana.

  * * *

Što se podrazumijeva pod korištenjem snage vode? – pita učiteljica.

– Kad mama plače sve dok joj tata ne kupi novu haljinu! – odgovori Perica

  * * *

Kako se kaže konobar na japanskom?

Na Cugi Vara!

  * * *

Krenula Fata Muji u bolnicu, sjela u taxi, ali je u brzini zaboravila novčanik. Sva zbunjena zamoli taksistu da se vrati jer nema novaca. Taksista odgovara da to nije neki problem, jer vožnju može platiti tako što će mu otpjevati pjesmu ili mu-dati! Kad je došla u bolnicu ispriča fata Muji što joj se dogodilo. Na što će Mujo:

–       Matere ti, a koju si mu pjesmu otpjevala?

–       Pa, zar ti misliš da je meni do pjesme kada si mi ti u bolnici?

  * * *

–       Bilo bi mi bolje da sam se udala za Vraga – reče žena mužu nakon svađe.

–       To ne bi bilo zdravo, pogotovo ne za Vraga – odvrati muž. – Osim toga, ženidba između bliskih srodnika i zakonom je zabranjena!

  * * *

Razgovaraju Škot i sin:

  • Tata, daj mi funtu za vrtuljak!
  • Što ćeš trošiti za vrtuljak kad ti se cijela Zemlja ionako vrti?

  * * *

Kupac ulazi u ljekarnu:

– Mogu li dobiti malo mišomora, treba mi za punicu.

– Imate li recept?

– Nemam, ali vam mogu pokazati njezinu fotografiju.

  * * *

Koja je najgora kletva za Hercegovca?

  • Dabogda da ti mama bijele čarape oprala sa šarenim rublje.
  • Dabogda da ti dijete ne vidlo Zagreba!
  • Dabogda da ti mobitel imao dvojnika.

 * * *

Došao mali Ivica doma i kaže tati:

–       Tata, tata, dobio sam jedan!

Tata: – A što to nisi znao?

Ivica: – Nisam znao što je predsjednik, država, HDZ i radnička klasa.

Tata: – Pa, slušaj sine, ja sam predsjednik, tvoja mama je radnička klasa, tvoj brat je HDZ, a naša kuća je država.

Sutradan poslije škole mali Ivica uhvati mamu i tatu u nezgodnom položaju pa poviče:

–       Predsjedniče, skinite se s radničke klase, HDZ se usrao i cijela država smrdi!

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke, vicevi i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

