04.06.2014. – NAJBOLJE – SKINUTO IZRAVNO SA ZIDA; GRAFITI

Biti ili ne biti…ima li još pitanja?

Posuo bih se ja pepelom po glavi, ali u stanu imam centralno.

Ima li života prije smrti?

Pubertet je razdoblje kad roditelji počinju osjećati umor.

Samo jednom si mlad-okolina više ne može podnijeti.

Lakše je ući u povijest nego u autobus ZET-a.

Amerika je pronađena i prije Kolumba, ali se on time prvi pohvalio.

Odmah se vraćam (Godot)

Agatha Cristie je mrtva-tko je to učinio?

“Vrati se kući, Edipe-sve ti je oprošteno!”

voli te mama

“Samo preko mene mrtvoga”
tata

U početku sam mislila da je on za mene čitav svijet, ali sam od tada dosta naučila o zemljopisu.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke i označen sa , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

