18.06.2014. – DOBAR TI JE VIC

Šeće se policajac ulicom, kad nešto zašuška iza grma.

–       Tko je to tamo? – upita policajac

–       Žan Klod Van Dam! – začuje se iza grma.

–       Ajmo, ajmo, sva četvorica van! – naredi plavac.

* * *

Dvije krave pasu na livadi, pa će jedna.

–       Uh, što je ova trava dobra.

–       Smotaj i meni jednu! – zamuče druga

* * *

–       Anica veli da je njezin zaručnik sangvinik.

–       Ja se nikad ne bih udala za stranca.

* * *

–       Gospođo biste li vrištali ako bih vas silovao?

–       Ako bi vas to stimuliralo, zašto ne?

* * *

Muž govori ženi u toku svađe.

–       Govoriš kao idiot!

–       Moram tako govoriti da bi me ti mogao razumjeti!-spremno će žena.

* * *

U svađi, muž ženi izgovori svašta.

–       Debela si poput traktora. Što poput traktora? Kao kombajn si!

Navečer u krevetu muž zaboravi na svađu i prohtije mu se, pa se približi ženi.

–       Ma, pusti, tko će paliti kombajn radi jednog klipa kukuruza – na to uzvrati žena.

* * *

Što je mislila plavuša da je jedna svjetlosna godina?

–       Dvanaesto mjesečni račun za struju.

* * *

Na školskom satu učiteljica upita Juricu:

–       Reci ti meni zašto nisi napisao zadaću?

–       Pa, učiteljice…Zaboravio!

–       Eh, da sam ti ja mama…

–       Pa, to bi volio i moj tata!

* * *

Brat upita sestru….

–       Jesi li nekad poljubila nekog muškarca?

–       Pa, ovaj…

–       Ne mislim tatu, nego pravog muškarca!

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u pouke, vicevi i označen sa , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

