22.06.2014. – I OVAJ TI JE DOBAR

Liječnik se hvali u društvu:

Zmiju sam zavisti nadvladao, zmiju oholosti sam ubio, a zmiju sladostrašća sam udavio.

Ta posljednja zmija je sama krepala – doda njegova supruga.

* * *

Hodao Mujo prašumom, kad najednom ispred njega iskoči Tarzna. Lupi se Tarzan u prsa i veli Muji.

Tarzan!

Mujo također stavi ruku na prsa i uzvrati:
Mujo!

Pokaza Tarzan na Jane i veli:
Jane!

Mujo pokaza na Fatu i veli:
Fata!

Tarzan pokaza rukama na Čitu i veli:
Čita!

Mujo rukom pokaza na Fatu i veli:
Ne čita!

* * *

Koja je najbolja boja za farbanje jaja?
Ruž za usne!

* * *

Stari, hoćemo li jednu dobru ševu…Kao nekad?- upita starica muža.
Ovaj…Nemoj kasno je…
Pa, tek je devet sati navečer!?
Ma, nisam mislio na sate…

* * *

Mladi službenik vodi ljubav sa zaručnicom.
Pomiluj me po grudima! – rečen ona.
Mladić je posluša, pa nastavi.
Sad me pomiluj po trbuhu!
Kad je to učinio, ona ustreptala reče:
A sad me pomiliju po…-pa joj bilo neugodno reći.
Ah znam!-sjeti se on. – Tako mene kolege zovu u kancelariji.

* * *

Gastarbajter se vraća kući i vidi da mu sin ima samo jedinice. Pozove ga:

Pušiš?
Sin nevoljko prizna.

Što pušiš sine?
Pa, Kolumbo…
Ženo, donesi šteku Marlbora.

Piješ?
Sin nevljko, skanjivajući se, prizna da si voli popiti…

Što piješ sine?
Rakiju.
Ženo donesi litru viskija!

Drkaš?
Da.

Na što?
Listam erotiku, gledam slike i tako…
Ženo donesi Playboy!

Sin lista Pleyboy, gleda krasotice i pita oca:
Tata, a tko to jebe?
Odlikaši sine, odlikaši!

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke, vicevi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

