25.07.2014. – SMIJEŠAN VIC

Dolazi inspekcija u školu i učiteljica, bojeći se da Ivica ne lupi neku glupost kaže djevojčicama:

  • Ako Ivica bude rekao neku ružnu riječ, vi zavrištite i istrčite iz učionice.

Postavlja inspekcija razna pitanja, djeca odgovarala, a na kraju pita inspektor:

  • Djeco, zna li netko što se ovo zida iza vaše škole?
  • Ja znam.
  • Što je to, Ivice?
  • Javna kuća, odgovori Ivica.

Djevojčice na to počnu vrištati i istrčavati van, a Ivica poviče:

  • Stanite, kurve, tek su temelje udarili!

* * *

Poslije dugogodišnjeg prijateljstva , Pero jednog dana upita svojeg prijatelja:

  • Reci mi iskreno, prijatelju, jesi li ikad spavao s mojom ženom?

Ovaj se ogorčeno brani:

  • Što ti pada na pamet, čovječe, ja to ne bih nikad učinio!
  • Griješiš, dragi moj. Mnogo je bolja od tvoje!

* * *

Dobila Peričina sestra prvu menstruaciju i silno se uplašila, jer nitko joj nije pričao o tome. Sva uplašena, ode kod Perice i požali mu se.

Perica razmisli i reče:

–       Koliko ja znam I kako meni sve ovo izgleda, seko, tebi su odsjekli miša!

* * *

Najveće svjetske katastrofe su:

Hirosima ’45., Chernobil ’86., Windows 95.

Poslije prve bračne noći, kaže žena Bill Gatesu:

–       Sad znam zašto te zovu micro i soft.

* * *

Vraća se gazda kući s puta pa pita upravitelja imanja:

  • Pa, što ima novo?
  • Ništa, gazda, samo nam je pas crk’o…
  • Jaooo, pa naš vjerni pas…A od čega?
  • Davali smo mu konjsko meso, gazda…
  • Što ste psu davali konjsko meso, zaboga?
  • Pa konji su nam crkli, gazda…
  • Otkud sad to odjednom?
  • Pa, štala nam se zapalila, gazda…
  • Štala se zapalila?! Kako? Sama od sebe ili što?
  • A ne, zapalila se od svijeće, koju smo zapalili u kući, pa se plamen s kuće prenio i na štalu…
  • Što, i kuća se zapalila?
  • Da, gazda…
  • O gospode Bože… A je li, što ste pobogu palili svijeću?!
  • Pa gospođi Kati prije sprovoda, gazda…
  • Štooo?!?! Majka mi umrla?!
  • Pa, da gazda. Od žalosti za svojim gospodinom koji je…
  • Neeee! I otac mi je pokojni…
  • Jest, gazda. Dobio je srčani udar, kad je vidio da je vaša gospođa Ružica u krevetu s vašim najboljim prijateljem Perom.

 

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke, vicevi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

