24.08.2014. – DA PUKNEŠ OD SMIJEHA II.

Ispraćaj

Fata putuje u Njemačku, vlak kreće, a Mujo joj viče s perona:

  • Piši mi!
  • Što kažeš?
  • Piši mi!
  • Što kažeš?
  • Ma jebi se!
  • Hoću Mujo, hoću!

  *  *  *

Knjigofili

Mujo pita Hasu:

  • Jesi li ti čitao knjigu “Na Drini ćuprija”?
  • Da čitao, šetao po njoj.

  *  *  *

Vibrator

Fati ispadne uključen vibrator i počne skakati po pločicama, a Mujo će:

  • Drži ga Fato jer će nas sve pojebati!

*  *  *

Mujo i Fata šetaju šumom. Fata odjednom stane i kaže Muji:

  • Imam osjećaj da me hoćeš povaliti.
  • Ma neću Fato, otkud ti to?
  • Ja i dalje ima osjećaj da me hoćeš povaliti.
  • Ma neću Fato.
  • Dobro, ali me ipak povali da se riješim tog glupog osjećaja.

  *  *  *

Peradarstvo

Novina pita Muju peradara:

  • Mujo, bojite li se ptičje gripe?
  • Ne, ja uvijek koristim kondom.

 *  *  *

Auto škola

Instruktor vožnje pita Fatu:

-Fato, kad podigneš desnu nogu, što se događa?

  • Pa, pustit ću gas.
  • A kad podigneš lijevu nogu?
  • Pustit ću kvačilo.
  • A kad digneš obje noge?
  • E, onda ću vjerojatno položiti vozački.
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Izreke, pouke, vicevi i označen sa , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

