29.08.2014. – MRVU VICA

Savjet

Mujo se žali hodži:

  • Fata me vara!
  • Ništa Mujo, razvedi se.
  • Ne mogu, volim je.
  • Onda se ne razvedi.
  • Ali stalno mislim o tome.
  • Pa onda se razvedi.
  • Ali dobra je majka i vrijedan kućanica.
  • Onda se ne razvedi.
  • Ali stalno mi je to nam umu.
  • Pa, razvedi se.
  • Ne mogu zbog djece.
  • Onda se nemoj razvesti.
  • Ali ne mogu joj oprostiti.
  • Mujo lijepo ti promijeni vjeru.
  • Mislite da će mi to pomoći.
  • Neće, ali meni hoće, jer ćeš onda zajebavati popa.

*  *  *

Turist

Mujo se vrati iz Japana i Haso odmah upita:

  • Jesi li vidio gejšu?
  • Au bolan što si propustio, čuo sam da su prave umjetnice u krevetu.

Ode Mujo u Egipat i čim se vrati Haso ga pita:

  • Jesi li vidio Sfingu?
  • Što vidio, jebavo…

*  *  *

Predak

Mujo sjedi na klupi u društvu starijeg gospodina. Prolazi Haso i upita Muju:

  • Tko je ovaj čovjek do tebe?
  • To je moj prapraprapradjed.
  • Sigurno je jako star.
  • Nije on toliko star koliko ja mucam.

*  *  *

Peć

Mujo unosi peć u kuću i govori Fati:

  • Fato nema više zime, kupio sam peć za grijanje.
  • Je li na struju?
  • Ma ne, na otplatu.
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Izreke, pouke, vicevi i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

