31.08.2014. – MRVU VICA III.

Uzrok-posljedica

Mujica pita oca:

  • Tajo, zašto se Zemlja okreće?
  • Kako okreće? Da ti nisi našo moju rakiju?

*  *  *

Priznanje

Mujo priznaje Hasi:

  • Haso, spavao sam s tvojom ženom.
  • Kako si mogao, ja s tvojom nisam ni oka sklopio.

*  *  *

Penzija

Mujo dobije prvu penziju i pita ga Fata:

  • Mujo, kako se osjećaš kao penzioner? Kakva ti je penzija?
  • Znaš kako Fato: osjećam se kao da sam dobio menstruaciju. Znam de će dolaziti jednom mjesečno, trajati četiri-pet dana i do slijedeće se mogu jebati.

*  *  *

Zlatna ribica

Mujo, Fata i mali Mujica ulove zlatnu ribicu:

  • Ispunit ću svakom po jednu želju ako me pustite.

Mali Mujica se odmah javi:

  • Mogu li ja prvi?
  • Možeš sine, ali poželiš li nešto glupo razbit ću ti glavu.
  • Dobro, dobro, želim ježa!
  • Ma, jeb’o ti jež mater – prodere se Mujo.
  • Vadai ga, vadi ga van – zavrišti Fata.

*  *  *

Obrok

Pita Mujo Hasu:

  • Haso, što si danas ručao?
  • Ništa!
  • A večerao?
  • Ono što je ostalo od ručka.

*  *  *

Burek

Mujo kupuje burek.

  • Hoćete li ga ponijeti sa sobom? – pita ga prodavačica.
  • Ne, ostavit ću ga tebi.

*  *  *

Škola

Majka budi Muju:

  • Sine, ustaj, vrijeme je za odlazak u školu!
  • Ali, mama, ja ne želim ići u školu!
  • Zašto, sine?
  • Djeca me mrze, a nastavnici preziru.
  • Slušaj, Mujo, postoje dva jaka razloga zašto moraš ići u školu: prvi je što imaš 45 godina, a drugi je što si ravnatelj škole!
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Izreke, pouke, vicevi i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

