28.09.2014. – SMIJEŠNI VIKEND VI.

Odluka

Mujo gleda oglasnik:

  • Haso, kupujem fiću.
  • Nemoj fiću, kupi Renault 4.
  • Ma ja ću kupit’ fiću.
  • Nemoj Mujo fiću, kupi Renault 4! Renaultom kreneš u 6 iz Tuzle i u 8 si u Sarajevu.
  • Dobro Haso, kupit ću Renault 4.

Sutradan ugleda Haso Muju u fići:

  • Zašto si bolan, kupio fiću?
  • Ma kontam ja, kontam, što ću ja u 8 sati u Sarajevu?

 

Najlakši put

Mujo u Zagrebu pita jednog prolaznika:

  • Oprostite, kako ću najlakše stići do Vrapča?
  • Samo skreneš.

 

Alibi

Haso ugleda Muju na prozoru:

  • Mujo, zašto si ti svaki put na prozoru kad Fata pjeva?
  • Da ljudi ne pomisle da je tučem!

 

Hvalospjevi

Mujo udaje kćer za Crnogorca. Dođe mladoženja sa svojim ocem na prošnju i otac počne hvaliti svoga sina:

  • Viđe đetića, ka od brda odvaljen. Viđe junačine, od malih sam ga nogu kuburi učio. Taj se vala, još ne rodi od kog bi se on uplašio. Soko moj!
  • Ni naša Šemsa nije neka šuša…Znate, tko god je s njom spavo, još se nije požalio!

 

Trudnoća

Haso u kavani priča Muji:

  • Moja žena je čitala “Tri mušketira” dok je bila trudna i rodila trojke!

Mujo ustane i brzo krene prema izlazu.

  • Gdje ćeš Mujo?
  • Moram hitno kući! Fata čita “Ali babu i 40 razbojnika”!

 

SMS

Mujo pruža mobitel Fati:

  • Daj, bona, napiši ti Hasi novogodišnju čestitku.
  • Zašto ja? Haso je tvoj jaran.
  • Ti imaš ljepši rukopis!
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u pouke, vicevi i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

