29.09.2014. – STIHOVI ZA DOBAR POČETAK DANA II.

Kako se drži slovo

Poslušaj što ti se govori
razmisli o tome što ti kažu.
Za dobar savjet srce otvori,
ne osvrći se na laž i gnjavažu.

Ne traži riječ ko bakrenjake
i ne bacaj ih svud uokolo.
Ljudi govore, a grakću svrake:
s njima se ne hvataj u kolo!

Ne mlati se jezikom prazna slama:
U njima spavaju svjetlo i tama:
o tuzi svjedoče i o veselju.

Ne slušaj slovo izraza ljuta,
i u brzozbor ne poteci.
Pričekaj svojih pet minuta,
dobro ispeci, pa i ti reci!

Božica Jelušić

 

Zelena zemlja

Ti što me gaziš, stani malo!
Nesmotrene su tvoje noge.
Probudilo se što je spavalo:
danas sam zelen kao šparoge.

Sutra se kitim bojom špinata,
preksutra sam ko luk i grašak.
Djevojčicama iz internata
po koži sipam zeleni prašak.

Zelen sam jezik šumskoga diva,
lopočev list u bari noćnoj.
Snaga se istine u meni skriva,
kao u presudi pravomoćnoj.

Vlažna i teška stižem kroz trave:
žilica mnoštvo kroza me ruje.
Šaljem ti zelene brzojave:
životni sokovi u meni struje.

U kadife i fine baršune
obukla sam se oku za slavlje.
Rosa je biserje iz moje krune:
ja sam zeleno tvoje zdravlje.

Božica Jelušić

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Izreke, pouke i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

