05.10.2014. – Smijem se, jer smiješno je… III.

Majica

Fata obuče majicu s natpisom na grudima: JA SAM DJEVICA.
Ugleda to Mujo, priđe joj s leđa i napiše flomasterom: OVO JE STARA MAJICA.

 

Riža

Mujo odlazi na rad u Njemačku i govori Fati:

  • Fato, nemoj me često varati, a kad varaš stavi zrno riže u teglu! Kad se vratim nemoj da bude puno riže, matere ti.

Vrati se Mujo za tri mjeseca iz Njemačke i u tegli ugleda samo dva zrna riže:

  • Fato ljubavi, vidim da me nisi puno varala! Što je za ručak, umirem od gladi?
  • Rižoto s lignjama.

Iz sobe se začuje mali Mujica:

  • Opet rižoto, već su mi i oči kose koliko jedem riže.

 

Godišnjica

Mujo zaboravio godišnjicu braka i Fata ga napadne:

  • Na ništa ne misliš, samo ti je nogomet na pameti. Ne znaš ni kog smo se datuma vjenčali!
  • Kako ne bih znao? Taj dan je Željo tuko Sarajevo 3:1!

 

Vidovitost

Fata pita Muju:

  • Mujo, čula sam da si vidovit.
  • Jesam Fato.
  • Možeš li i mene naučiti?
  • Mogu Fato, skini majicu.

Fata skine majicu.

  • Fato, skini grudnjak.

Fata skine grudnjak.

  • Fato, skini suknju:
  • Mujo, ti to mene hoćeš jebati?
  • Eto Fato, postala si vidovita!

 

Levis 501

Mujo na štandu kupuje traperice:

  • Dajte mi jedne Levis 501.
  • Izvolite, original.
  • A gdje ću ih probati?
  • Evo tu u kombiju.

Pokušava ih zakopčati u kombiju, ali ne uspijeva, pa pita:

  • 501 su mi uske, imate li 503?
  • Imam, evo original 503!

 

Stručno mišljenje

Mujo pita inženjera Sulju:

  • Majke ti, zašto vlak onako lupa kad prolazi ispred moje kuće?
  • Vidiš Mujo, na vlaku u stvari lupaju kotači.
  • Ali kotači su okrugli, kako oni mogu lupati?
  • Gledaj, površina kotača je R na kvadrat PI, gdje je Pi konstanta, pa od njega ništa ne zavisi.
  • Ali na vlaku ima i velikih i malih kotača i svi lupaju?
  • Naravno Mujo, znači da R nije od presudnog značaja u ovom slučaju. I što ostaje?
  • Ostaje samo kvadrat.
  • A gdje si ti vidio kvadrat da ne lupa dok se kotrlja?

 

Šifra

Haso pita Fatu:

-Kako ti i Mujo organizirate “one stvari” uz toliko djece.

  • Ja i Mujo spavamo u odvojenim sobama i kad on hoće zvizne pa ja dođem.
  • A kad ti hoćeš?
  • Dođem na vrata i pitam ga: Jesi li ti Mujo zviznuo ili se meni učinilo?
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke, vicevi i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

