05.11.2014. – Seks, brak i plavuše…

Informacija

Plavuša nazove aerodrom:

  • Molim vas, koliko traje let od Zagreba do New Yorka?
  • Samo trenutak.
  • Tako kratko?

 

Astronomija

U zvjezdanoj noći dvije plavuše gledaju u nebo, jedna drži u ruci štap i uperi ga prema zvijezdama.

  • Što to radiš? – upita je druga plavuša.
  • Htjela bih skinuti onu najveću zvijezdu.
  • Kako si glupa! Moraš uzeti duži štap.

 

Ogledalo istine

Stanu crnka, brineta i plavuša ispred ogledala istine koje odmah usisa osobu koja laže.

Crnka kaže:

  • Mislim da sam lijepa! – i ogledalo ju usisa!

Brineta kaže:

  • I ja mislim da sam lijepa – ogledalo ju odmah usisa.

Plavuša kaže:

  • Ja mislim… i ogledalo ju usisa.

 

Alibi

Zgodnu pripravnicu direktor pozove na kavu. Uz kavu se dogovore o zajedničkom ručku na kojem će usuglasiti buduću suradnju. Uz jelo i piće zaključe da vole sličnu muziku, da obožavaju iste pisce i da su oboje nesretni u ljubavi. Večer su dočekali u pripravničinom stanu i u neko doba noći direktor shvati da je u nevolji. Brzo se obuče i zamoli pripravnicu komadić krede. Stavi kredu za uho i odjuri kući gdje ga dočeka supruga:

  • Pa gdje si dosad?
  • Primili smo novu pripravnicu pa sam morao s njom na večeru…
  • Kako te nije sram lagati! Meni ništa ne možeš sakriti. Opet si otišao na biljar s društvom. Još ti je kreda za uhom!

 

Popularna psihologija

Muž završi čitanje knjige “Budite gazda u svojoj kući”, odjuri u kuhinju, stane ispred žene i oštro joj kaže:

  • Znaj da sam ja od sada gazda u ovoj kući i moja je riječ zakon! Navečer ćeš mi spremiti večeru, a nakon večere ćemo otići u spavaću sobu i ljubit ćeš me gdje ja želim. Potom ćeš mi pripremiti kupku da se opustim. Oprat ćeš mi leđa i obrisati me, a onda donijeti pidžamu. Nakon toga izmasirat ćeš mi stopala i ruke. Pogodi, tko će me obući i počešljati kad sve to bude obavljeno?
  • Ja mislim da će sve to učiniti djelatnik pogrebnog poduzeća!
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke, vicevi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

