15.11.2014. – DA UMREŠ OD SMIJEHA

Losion

Mujo i Haso sjede u brijačnici. Brijač Muji stavlja losion, a Mujo će:

  • Ne stavljate toliko, Fata će pomisliti da sam bio u javnoj kući.

Diže se Mujo, a Haso sjeda na stolicu i govori:

  • Meni slobodno stavite, moja žena nikad nije bila u javnoj kući.

 

Dozvola

Na vozačkom ispitu Fata pita instruktora:

  • I, jesam li dobila dozvolu?
  • Da, dozvoljavam ti da se voziš tramvajem.

 

Temperatura

Mujo nazove liječnika:

  • Doktore, Fata ima temperaturu.
  • Je li visoka?
  • Pa negdje oko metar i šezdeset.

 

Lapsus

Haso pita Mujo:

  • Je li ti se ikad desilo da se toliko zbuniš pa izvališ nešto što nisi mislio?
  • Ne kontam.
  • Ma znaš, umjesto onog što trebaš reći izleti ti ono o čemu misliš.
  • Opet ne kontam.
  • Pa evo, neki dan sam bio u Zenici. Dođem na autobusnu, a tamo prodaje karte prekrasna plavuša. Sisara s prekrasnim plavim očima, bujnim usnama, ma sve ima…
  • Hajde nastavi, što si stao?
  • Pa tu se ja zabunim i umjesto da kažem: “Jednu kartu do Sarajeva”, ja izvalim: “Jednu kartu do Karajeva”, jer sam zamislio kako je karam. Kontaš sad?
  • Aaaa kontam, kontam…I meni se to desilo neki dan. Sjedim ja sa Fatom, pijemo kafu i umjesto da kažem “Dodaj mi šećer”, ja izvalim: “Život si mi uništila”.
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke, vicevi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

