16.11.2014. – DA UMREŠ OD SMIJEHA II.

Slijepo crijevo

Fata pita Muiru:

  • Kako ti je Haso?
  • Sad je dobro, izašao je iz bolnice.
  • A što mu je bilo?
  • Operirali su mu slijepo crijevo.
  • Kakvo crijevo?
  • Neki crvuljak ispod trbuha, inače ničemu ne služi.
  • Vidiš, vidiš! I moj bi Mujo mogao otići na tu operaciju.

 

Nemoguće

Muju probudi zvono na vratima. Onako bunovan upita:

  • Tko je?
  • Ja sam!
  • Ja? Nemoguće!

 

Ostatak

Vodi Fata malog crnca Baščaršijom i Haso je pita:

  • Otkud ti Fato, crno dijete?
  • Ostalo nekom iz UNPROFOR-a. Kad su odlazili ja sam im mahala i klicala.
  • Ne znam ja jesi li mahala rukama ili nogama. I matere ti, kojim si usnama klicala?

 

Slika

Mujo se dugo ne javlja iz Njemačke pa mu Fata piše:

  • Mujo pošalji koju sliku, ja i tvoja majka smo već zaboravile kako izgledaš.

Mujo je imao samo jednu sliku, a na njoj kao od majke rođen. Misli on što učiniti i sliku razreže na dva dijela. Gornji dio za majku, a donji dio za Fatu. Pogriješio pri adresiranju i pisma stignu. Gleda Fata gornji dio:

  • Hajde, Mujo ko Mujo.

Stara gleda donji dio i komentira:

  • Mujo ko Mujo, vazda neobrijan i vazda kravata na krivo.
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke, vicevi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

