22.11.2014. – BAŠ JE SMIJEŠNO…

Obavijest

Fata se zaposli u javnom WC-u. Dosadilo joj stalno čistiti čučavce pa na ulazu postavi natpis:

Gospodo i dame,
kad krenete na sranje,
centrirajte dupe
na sredinu rupe.

 

Kazna

Haso po pločniku gura bicikl. Zaustavi ga policajac:

  • Ne valja vam svjetlo!
  • Da!
  • Ne valjaju vam niti kočnice!
  • Da!
  • Nemate blatobran!
  • Da!
  • Ne valja ni zvono!
  • Da!

Policajac napiše kaznu, a Haso je plati ne skidajući osmijeh s lica. Policajac ga začuđeno gleda:

  • Nitko mi još nije platio kaznu, a da se cijelo vrijeme smijao! Što je tako smiješno?
  • Eno ga ide Mujo i baš me zanima koliko ćeš njemu naplatiti. On uopće nema bicikl.

 

Logično

Mujo i Fata piju kavu na balkonu:

  • Mujo, naši novi susjedi su sigurno jako siromašni.
  • Kako znaš?
  • Trebao si vidjeti kakvu su paniku napravili kad im je dijete progutalo kovanicu.

 

Zanimanja

Poznati liječnik pozove vodoinstalatera Muju da mu promijeni ventil u kupatilu. Mujo ga promijeni za deset minuta i liječnik zadovoljno pita:

  • Koliko sam dužan?
  • 300 maraka.
  • Au! To je prilično skupo.
  • Razumijem vas, i meni je bilo to jako skupo dok sam radio kao kirurg!

 

Alimentacija

Mujo i Fata su se razveli prije 15 godina i Mujo govori sinu:

  • Kad se vratiš majci, daj joj ovu kovertu. Poruči joj da je ovo zadnji ček za alimentaciju, jer si napunio 18 godina. Odmakni se i promatraj izraz ne njenom licu.

Sin dođe kod Fate:

  • Majko, otac me zamolio da ti predam ovu kovertu i kažem da je ovo zadnja alimentacija jer sam napunio 18 godina. I sad bih se ja trebao odmaknuti i promatrati izraz tvog lica.

Gleda Fata Mujicu i počne se smijati:

  • Sljedeći put kad posjetiš Muju reci mu da sam ti sad kad si punoljetan priznala da on nije tvoj otac i onda promatraj izraz na njegovom licu.
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u pouke, vicevi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

