24.11.2014. – S VICOM U NOVI DAN…

Vozački

Mujo polaže vozački. U četvrtoj brzini vozi 20 km na sat. Gleda to instruktor pa će nervozno:

  • Majke ti, Mujo, s kojom sad ideš?
  • Ma s jednom iz pošte, ne znaš je ti!

 

Pozitiva

Haso padne u depresiju, a Mujo mu ulijeva optimizam:

– Haso, kad me spuca pesimizam ja legnem s vjerom i ustanem s nadom!

  • Mujo, a tko ti onda spava s Fatom?

 

Frajer

Mujo se nasloni na svojeg fiću iz kojeg trešti muzika. Fata prolazi i komentira:

  • Mujo, imaš najveći MP3 koji sam ikad vidjela.

 

Razlog

Mujo objašnjava petogodišnjem Mujici:

  • Ako želiš biti jak kao tata, moraš pojesti sav špinat iz tanjura!
  • Ali ja ne želim biti jak kao ti. Ja želim zapovijedati kao mama!

 

Pismo

Mujo dobije pismo i Fata ga pita:

  • Mujo, od koga si dobio to pismo?
  • Zašto te to zanima?
  • Eh Mujo, što si ti radoznao!

 

Potres

Nakon potresa u Sarajevu Mujo daje oglas u novine:

“Mijenjam stan u epicentru, za stan u centru”.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u pouke, vicevi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

