14.12.2014. – ZBILJA JE SMIJEŠAN…

Prijedlog

Pero K. iz Gajeve 5 dobio je zabunom pismo upućeno Peri K iz Gajeve 15. Pisalo je:

  • Ako odmah ne pošaljete 1 000 eura, kidnapirat ćemo vam ženu!
  • Pero K. iz Gajeve 5 je odgovorio:
  • Ja nisam Pero K. iz Gajeve 15, ali vaš me prijedlog jako zanima!

 

Sklonosti

  • Sanja – pedagoški će otac, – ne sviđa mi se baš previše onaj tvoj mladić!
  • Stvarno tata? Vrlo zanimljivo, ni ti se njemu ne sviđaš!

 

Zabava

  • Večeras ćemo se super zabaviti, imam tri karte za koncert – reče mladić djevojci.
  • Pa, što će nam tri karte?- upita ona.
  • Za tvoju mamu, tvog tatu i tvoju seku…

 

Prepirka

  • Gdje si bio jučer?
  • Prepirao sam se sa ženom. Ona je htjela u kino, ja u kazalište…
  • Pa je li film bio dobar?

 

Oblačenje

  • Draga moja, postoje žene koje mogu obući što žele, a opet im ništa ne stoji.
  • E, dragi moj, postoje i muškarci koji mogu svući sa sebe što žele,a rezultat je isti – ništa im ne stoji!

 

Brže

Njih dvoje su se vraćali s plesa. U mračnom hodniku su stali.

  • Još samo jedan poljubac – prošaputa on.
  • Ona uzdahne sretna:
  • Može, samo brže. Za dva sata se tata vraća s posla!
Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Izreke, pouke, vicevi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

