25.12.2014. – Sretan Božić svim ljudima dobre volje!

Gospodine, učini nas dostojnima služiti svojim bližnjima diljem svijeta koji žive i umiru u siromaštvu i gladi.

Daj im po našim rukama i danas njihov svagdašnji kruh i po našoj ljubavi punoj razumijevanja daj im mir i radost.

Gospodine, učini me oruđem svoga mira:
gdje je mržnja, da donosim ljubav;
gdje je uvrjeda, da donosim praštanje;
gdje je nesloga, da donosim jedinstvo;
gdje je zabluda, da donosim istinu;
gdje je sumnja, da donosim vjeru;
gdje je tama, da donosim svjetlo;
gdje je žalost, da donosim radost;.
Gospodine, učini da ne tražim da me tješe,
nego da tješim druge;
da ne zahtijevam da me razumiju,
nego da ja razumijem druge;
da ne tražim samo da me ljube,
nego da i ja ljubim druge;
jer tko se daruje, prima,
tko prašta, bit će mu oprošteno
i tko umire sebi,
rađa se za život vječni.

Amen.

 

Govor Majke Terezije
u dvorani Generalne skupštine
u UN-u, 26.10.1985.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, Izreke, pouke i označen sa , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

