14.02.2015. – NAJLJEPŠI LJUBAVNI STIHOVI LAKIH NOTA

Stare ljubavi!

…Bilo je i suza, bilo je i smijeha,
al prođe brzo sve.
Bilo je i straha, bilo je i grijeha,
još pamtim dane te.
Bile su velike, bile su skrivene,
bile su opasne, mi sjećamo se tog.
Gdje su sad?
Stare ljubavi što ih je znao svijet
duge večeri u ruci poklonjen cvijet….

– pjeva Tereza Kesovija

 

Samo jednom se ljubi!
Sve je ostalo varka
često udes nam grubi
šale zbijati zna….

– pjevao Ivo Robić

 

Volim te budalo mala!

Ljutiš se bez veze
brinu te sitnice
tako često imaš
zamišljeno lice.

Ljutiš se bez veze
i iz čista mira
kriv ti je telefon
radio što svira.

Volim te budalo mala,
kad bi samo, samo znala,
nije ovo igra, šala,
volim te budalo mala…

 – pjeva Frano Lasić

 

On me voli na svoj način!

On ne piše nježna pisma
nikad o tom ne govori
ne zna srce da otvori
al ja vidim što mu značim.

On me voli na svoj način

Ja vidim u toj igri
vidim vatru ispod leda
kad me ljubi, kad me gleda
dok se češljam, dok se svlačim.
On me voli na svoj način….

– pjeva Gabi Novak

 

U svakom slučaju te volim!

Volim te, ne znam kako da odolim
u svakom slučaju te volim.
Volim te kad si blijeda i sjetna.
I kada bore imaš na licu.
Volim te kad si divlja i sretna…
I kad na licu šminke nemaš
I kad si ljuta i kad se čudiš.

Volim te uvijek
čak i tada
kad ne volim te
kad si sama
kad večer pada iznad grada
Volim te kad se praviš dama…
U svakom slučaju te volim…

– pjeva Ibrica Jusić

 

Zagrljeni, zagrljeni!

Samo more sve je znalo i o tebi i o meni,
ostali smo sve do jutra,
zagrljeni, zagrljeni.
Zagrljeni mi smo bili,
onog časa , onog trena,
kad je pored mene prošlo
tvoje lice, tvoja sjena…
zagrljeni…

– pjeva Frano Lasić

 

Ne volem!

Ne volem…Nikog, lutko…
Takva mi je narav.
Kao odžak star i garav
Puno dima je kroz mene prošlo…

Ne volem ujne, strine, šogore, komšiluk
Nataknem ih na ćiviluk
Od njih ništa dobro nije došlo…

Al tebe volem, to je fakat…
Ti si mi ljubav jedina…
Prodat ću onu našu kućerdu “na lakat”
Pa nek je stoput dedina…

Napuklo srce na dve pole…
Ljubav je teret pregolem…
Baš ni to što te tolko volem…
Ne volem…

– pjeva Đorđe Balašević

 

O, kako tužnih ljubavi ima!

Prof. Lukić sa četvrtog sprata je živeo prilično sam.
A decu je učio ljubavne pesme,
sonete i što ti ja znam…
O kako tužnih ljubavi ima ,
ovaj svet je ispunjen njima
ponekad se pitam,
da’l netko i sretno voli još?

 

Da smo se voljeli manje?!

Da smo se voljeli manje,
bilo bi nas još i sad,
u nešto boljem stanju.

Da smo se voljeli manje,
ko bi kome bio drag.
Sa zdrave distance,
ne bi pali na detalje.

Da smo se voljeli manje
bilo bi nas još i sad.
Da smo se voljeli manje fatalno,
da nismo ljubav uzimali stvarno,
da smo se voljeli manje…

– pjeva grupa, Jinx

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Anegdota, pouke i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

