04.04.2015. – COGITO ERGO SUM!

Moja je filozofija: ako se dogodi nešto dobro, zahvalan sam na tome, ako se dogodi nešto loše, to doživljavam kao proces učenja!

Prepreke prevladavamo načinom razmišljanja. Moje su misli ispunjene srećom i zahvalnošću, a tako je bilo oduvijek. Također sam odlučio da ću više davati u financijskom smislu, a što više dijelite, to će prepreke biti manje.

Ne znam kako, ali i u najmračnijim trenucima znao sam da ću uspjeti, jer sam čvrsto vjerovao u taj proizvod. Ako ustrajete i zamolite Svemir za pomoć, uistinu će vam pomoći!

Ako odvojite malo vremena da biste razmislili o svojim takozvanim uspjesima i pogreškama iz prošlosti, ili o svojim zastojima i razočaranjima, shvatit ćete da su bili nužni elementi vašeg putovanja.

Kako malo dijete ustane i padne? Za to treba puno hrabrosti. Cijeli proces od rođenja do pete godine sadrži mnoštvo prepreka. Ali mi učimo iz svojih pogrešaka.

Morate biti spremni izložiti se neuspjesima. Najviše sam naučio iz neuspjeha, a ne iz uspjeha. To je ono što nas približava našem snu.

Pogreške su zapravo prilike za učenje, a jedina je pogreška ako pouku ne shvatite od prve. Svemir je sjajan zato što će vam stalno ponavljati istu pouku dok je ne shvatite.

Bio sam duboko zahvalan na trenucima koje sam doživio i shvatio sam da nismo neovisni. Itekako smo ovisni, ne samo o kisiku nego i o sreći, pravom trenutku i drugim ljudima.

Ako se ne želite svakog dana probuditi i uvijek se baviti istim poslom, morate biti borac. Morate biti ratnik ako želite nešto promijeniti, ako želite postati bitni. Ja sam željela postati bitna. Željela sam raditi nešto što bi mi promijenilo život i što bi promijenilo živote drugih ljudi. Ne želim biti obična.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Aforizmi, Anegdota, Izreke, pouke i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

