05.04.2015. – Sretan Uskrs svim ljudima dobre volje!

Čovječe, iz dana u dan ne živiš da bi otkrio što te čeka, nego da bi stvarao. Ti svakog trenutka stvaraš vlastitu stvarnost, a da toga vjerojatno ni sam nisi svjestan.

U evoluciji svake duše dolazi trenutak kad glavna briga nije više opstanak fizičkog tijela, nego rast duha, kada glavna briga više nije postizanje svjetovnih uspjeha, nego ostvarenje vlastitog ja.

Reći ću ti ovo: ne postoje “trule jabuke”. Postoje samo ljudi koji se ne slažu s tvojim gledištem, ljudi koji stvaraju drukčiji model svijeta. Reći ću ti i ovo: nijedna osoba, s obzirom na svoj model svijeta, ne čini ništa neprikladno.

Moć živi iz unutarnje snage. Unutarnja snaga ne izvire iz grube moći. Većina ljudi to je posve obrnuto shvatila.

Da, postoji Jedna Uzvišena istina. Postoji Konačna stvarnost. No, ti ćeš uvijek dobiti ono što odabereš, bez obzira na tu stvarnost, upravo stoga što ti uistinu jesi božansko stvorenje koje božanski stvara vlastitu stvarnost istodobno je proživljavajući.

Uistinu, ja ti ne opraštam i nikada ti neću oprostiti. Ne moram. Nemam što oprostiti. No, mogu te osloboditi. I ovime to činim. Sada. Ponovno. Kao što sam to učinio mnogo puta u prošlosti kroz učenje mnogih drugih učitelja.

 

O BOGU

Kažem ti, u svakom sam cvijetu, u svakoj dugi, u svakoj zvijezdi,
sve sam na svakoj planeti koja se okreće oko svake zvijezde.
Šapat sam vjetra, toplina tvojega
Sunca, nevjerojatna individualnost i neizmjerno
savršenstvo svake snježne pahuljice.
Veličanstvenost sam u hitrom letu orlova,
nevinost golubice u polju,
hrabrost sam lavova, mudrost drevnih.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Aforizmi, Anegdota, Izreke, pouke i označen sa , , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

