12.04.2015. – SVE I NIŠTA

Ne postoji ništa što moram imati, ne postoji ništa što moram napraviti, ne postoji ništa što moram biti osim onoga što jesam upravo ovoga trenutka!

Borba između “onih koji imaju” i “onih koji nemaju” traje bez prekida i na tvojoj je planeti poprimila razmjere epidemije. Uvijek će biti tako sve dok svijetom upravljaju gospodarski, a ne humanitarni interesi, sve dok je čovjekova najveća briga njegovo tijelo, a ne njegova duša.

 

O Božjoj sveobuhvatnosti

Vjetar sam koji ti mrsi kosu. Sunce sam
što te grije. Kiša sam koja ti vlaži
lice. Miris sam cvijeća u zraku,
cvijeće sam koje miriše.
Zrak sam koji prenosi miris.

 

O roditeljstvu
Većina roditelja prihvaća se roditeljskog posla obdareni posve malim životnim iskustvom. Jedva da su se i sami odvojili od svojih roditelja. Još uvijek tragaju za odgovorima i traže upute.

O mudrosti žena
Žena u vjetru osluškuje melodiju cvijeća. U Nevidljivom sagledava ljepotu. Osjeća poticaje i porive i pokretanje života. Zna kad je trenutak za bijeg, a kad doba odmora, kad je vrijeme smijeha, a kad razdoblje plača, kad je vrijeme držanja, a kad vrijeme puštanja.

O razmišljanju o vlastitom ponašanju
Neka nijedna osoba u odnosu ne brine o drugoj osobi, nego samo i isključivo o vlastitom Ja…Osoba prepuna ljubavi je ona koja je usredotočena na vlastito Ja!

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Aforizmi, Izreke, pouke i označen sa , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

