15.04.2015. – HRABROST, NADAHNUĆE, SREĆA I NADA

Kad prestanete razmišljati ponajprije o vlastitom preživljavanju, u nama se odvija uistinu herojska preobrazba svijesti!

Najviši položaj koji ste ikada mogli steći je položaj sluge. Čovjek koji prihvaća takvu ideju je čovjek koji će živjeti uistinu uspješnim životom. Ako želite biti u stanju služiti svima, morate biti vrlo skromni. Ta je skromnost vaš kraljevski dragulj. To je vaše konačno životno postignuće – najvažnija pouka od svih.

Najviše se živom osjećam kad mogu nešto napraviti što će poboljšati život drugog čovjeka.

Društvo mi je dalo sve što danas imam i osjećam da je moja odgovornost da uzvratim svojom zahvalnošću i društvenom odgovornošću.

Koliko mi je važno da nekako pridonesem društvu i radim nešto bitno? To je razlog mog postojanja. Zbog toga ujutro ustajem. To je ono što mi omogućuje da navečer spustim glavu na jastuk, ispunjen neizmjernim osjećajem zadovoljstva.

Imao sam sreću što mi je Svemir pružio priliku da služim društvu. Što se mene tiče, sve sam svoje dionice namijenio zakladi kojom upravljam.

Nadahnuće, ohrabrenje i nada također su neke od stvari kojeg svakog dana možete pružati ljudima, a te stvari nekome često mogu biti korisnije od bilo kojeg novca.

Bez obzira na sve, postoje neograničene prilike za davanje. Nije važno jeste li u recesiji, ipak postoji mnoštvo prilika da nekome nešto pružite. A kad postanete veliki u davanju, sa svih će vas strana obasipati obilje.

Ljudi ponekad misle da moraju napisati knjigu ili se obratiti tisućama ljudi. Služiti se može i u malim stvarima, jer one mogu biti jako bitne.

Ljudima možemo dati ili svoje vrijeme ili svoja sredstva. Svoj život obogaćujemo samo onoliko koliko pomažemo drugima.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Aforizmi, Anegdota, Izreke, pouke i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

