20.04.2015. – LJUDI SE DAJU TAKO LAKO PREVARITI!

Što je čovjek stariji to postaje sličniji sebi.

Ljudi se susreću, a ne planine.

Mnogo toga možemo pročitati na ljudskom licu.

Neki su ljudi kao voće, u početku su slatki, poslije se pokvare.

Postoje četiri vrste ljudi: prvi kažu: moje je moje, a tvoje je tvoje – to su prosječni; drugi kažu: moje je tvoje, a tvoje je tvoje – to su neuki; treći kažu: tvoje je moje, a moje je moje – to su zlotvori; četvrti kažu: moje je tvoje, a tvoje je moje – to su pobožni.

Smetali su me moji bližnji godinama. Dolaze i posjećuju čovjeka kada to njima najbolje odgovara.

Svi bi radije preobratili dio svijeta nego sebe!

Svi su ljudi samo prah i pepeo.

Većina ljudi je loša!

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Aforizmi, Izreke, pouke i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

