20.06.2015. – Manipulacije, grupa TBF

Beskrupulozan, grozan, obraz debel ka don,
nikom ne dam svoj tron.
Šef, gazda, don, svi šapcu: “To je on.”,
mene neće slomit opći gospodarski slom.
Ka Elton John: “I m still standing!”,
nekad san tija bit dipl. ing.
Al shvatih, uspjeh je blef, igra riječi i termina,
iman rođaka na vlasti pa san vlasnik nekretnina,
i dionica, i par tvornica,
tj. praonica novca pa san čist ka bolnica.
Ubirem postotak, zovu me prostak,
seljačina i gorštak, čak i peti ortak.
Čudna biljka, neuništiv ka gripa,
pokušajte shvatit tipa poput mene.
Sve je pitanje principa i načela i stavova, i moždanih valova.
Sve je relativno, dakle, sve je zajebancija,
boli me kita kakva ti je životna situacija.
Svi smo žrtve manipulacija.

Neki su odletili s piste, neki su prominili liste,
al guzice su ostale iste, guzice su ostale iste.
(Manipulator, sooner or later. Manipulacije, prije il kasnije)

Živi dokaz kako dati otkaz,
tj. nogu iz firme, samo spičim ime.
I pogledaj moje materijalno stanje,
shvatičeš da je život prilagođavanje.
Ustvari to je najveća ljudska vrlina,
al za bit tu di jesan triba puno vazelina.
I smijanja zbog glupih baza i viceva,
i klečanja isprid otvorenih šliceva,
i iskrivljenih zglobova na satima tenisa,
i iskrivljenih usta zbog konfiguracija tudih penisa.
Al, hej, nisan lud ja,
i sad redovi kleče isprid mog spolnog uda.
Stojim sa strane dok mi puše i dok ruše staro stanje,
pa stanem kako vitar puše.
U svitu budala ja san poput kralja,
um caruje, a snaga klade valja.
Nisan glup ni tup niti samo sretan,
već jebeno inteligentan pa san štetan.
I nikad nisan ima ideale i snove,
i znam da sve se može s dovoljno love.
A ljubav?! Ljubav je samo prilagodavanje emocija fizičkoj potrebi.
A sad, odjebi!

Neki su odletili s piste, neki su prominili liste,
al guzice su ostale iste, guzice su ostale iste.
(Manipulator, sooner or later. Manipulacije, prije il kasnije)

Sve mi je bilo jasno još dok san bija osnovac,
najvažnija stvar na svitu je novac.
I stari je govorija: “Di možeš, zajebi!”,
i,”Koliko imaš, stoko (pljus!), toliko vrijediš.”.
A vridin masu, jer iman masu,
nema odmora dok bjesomučno obnavljam kasu.
I kako dobit profit na profit je apstraktna sfera parazita profitera.
Nemam potribe prljat se u kaljuži politike,
debilne spike, kad su mi političari prike.
Gradit će mi termoelektranu na Jadranu,
jer san kupija povoljno nafte u Jordanu.
Dolaze meni zeleni i pitaju: “Šta je sa zaštitom okoliša?”.
Ja im kažem: “Pa, ništa!”
U svitu malih ljudi više neman razonode,
mojim moždanima gode čudne prirode.
Drolje, kriminalci, manijaci, ludaci, nekrofilija,
ipak, pedofilija mi je milija.
Serijske ubojice, skupljam im sličice,
za bezgraničnu moć pred Vragom padam ničice.
Kad kontroliram i tlačim prolaze me žmarci.
Žene su prejake, mene napaljuju dječaci.
Istražitelj anala, majstor vještine orala,
govno bez morala,
a sad, zbogom i hvala.
Ovo nam je naša borba dala.

Neki su odletili s piste, neki su prominili liste,
al guzice su ostale iste, guzice su ostale iste.
(Manipulator, sooner or later. Manipulacije, prije il kasnije.)

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u pouke, Stihovi i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

