28.06.2015. – AKO NEĆU JA SEBI, TKO ĆE MI, I AKO SAM JA SAM – ŠTO SAM, I AKO NE SADA, A KADA?

Ne plači, ne ljuti se, nego shvaćaj!

Ništa čovjeku nije sigurno.

Budi skroman, ali… Čuvaj se skromnih! Ti ne slutiš s kakvim oni ganutljivim ponosom tetoše svoje slabosti.

I najskromniji čovjek o sebi ima bolje mišljenje nego njegov najbolji prijatelj.

Tužan ćeš biti ako budeš sam.

Tvojim dobrim mislima treba malo riječi.

Uživaj dok možeš. Što ti koristi gledati kada ne smiješ uživati?

Tko želi pronaći put do samoga sebe ne smije druge pitati za smjer.

Mi se ili previše ili premalo uzdajemo u same sebe.

Najbrže zastarijeva zahvalnost.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Aforizmi, Izreke, pouke i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

