10 savjeta za dugoročno gubljenje kilograma

  1. Jedite prirodnu i domaću hranu
  2. Povećajte unos vlakana može i pomoću supernamirnica
  3. Konzumirajte dovoljno omega-3 i omega-6 masnih kiselina, jer one mogu učinkovito probaviti masti
  4. Budite fizički aktivni barem tri puta na tjedan, barem 1 sat na dan.
  5. Naviknite se na jutarnje vježbanje. Vježba jako ubrzava metabolizam kroz cijeli dan, a potrošnja kalorija kod jutarnje vježbe natašte dvostruko je veća.
  6. Povežite kardio vježbe i vježbe za snagu. Tako ćete najučinkovitije trošiti kalorije za vrijeme vježbe i masne zalihe nakon nje.
  7. Nemojte piti alkohol prije ili nakon vježbanja. To će samo usporiti vaš metabolizam, a u tijelo ćete unositi kalorije bez nutricionističke vrijednosti.
  8. Ustajte rano i budite barem pola sata na jutarnjoj svjetlosti. Istraživanja pokazuju da tako prirodno ubrzavamo metabolizam i lakše čuvamo vitku liniju.
  9. Rano pođite spavati. Kako bismo se dobro naspavali, u miru regenerirali svoj živčani sustav i proizvodili sve horomone, moramo imati miran i tvrd san. Omogućite si barem 8 sati sna.
  10. Svoju prehranu dopunite dodatcima prehrani. Oni će vam pomoći u rješavanju problema kao što je usporena probava, povećani apetit, masna jetra, loše osjećanje, ljubav prema slatkom, naklonjenost ugljikohidratima itd.
Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s