Simptomi zamora nadbubrežne žlijezde i sedam savjeta za oporavak

Piše: Sue Woledge (www.naturalnews.com)
(iz časopisa Svjetlost)

 

U našem je modernom svijetu zamor nadbubrežne žlijezde iznimno česta pojava. Neki stručnjaci procjenjuju da ovo stanje donekle zahvaća približno 80 posto stanovništva. Zamor nadbubrežne žlijezde izazivaju sve vrste stresa-fizički i emocionalni – a ako se to stanje zanemari ono može dovesti do nekih drugih bolesti poput šećerne bolesti tipa 2, bolesti štitnjače, te srčanog udara.

 

Simptomi nadbubrežne žlijezde brojni su i raznoliki.
Neki od najčešćih među njima su:

  • tjeskoba
  • napadaji panike
  • proljev
  • često mokrenje
  • problemi sa štitnjačom
  • žudnja za solju
  • žudnja za šećerom
  • nesanica
  • umor nakon buđenja
  • potreba za kofeinom kao jutarnjim pokretačem
  • osjećaj stresa
  • nemogućnost nošenja sa stresom
  • pretjerana umna aktivnost (nemogućnost isključivanja mozga)
  • vrtoglavica koja se pojavljuje prilikom ustajanja sa stolca ili iz kreveta
  • zadržavanje tekućine u stopalima i skočnim zglobovima
  • nizak krvni tlak

Kao što vidite zamor nadbubrežne žlijezde može uzrokovati brojne simptome, a na kraju dovodi do raznih zdravstvenih problema i izazova. No, dobra je vijest da svojim nadbubrežnim žlijezdama možemo pružiti podršku na mnogo načina što će im pomoći da povrate zdravlje.

 

Smanjiti ili prekinuti uzimanje stimulansa:
Stimulansi poput kofeina, alkohola, nikotina, te nekih zabranjenih droga uzrokuju tjelesnu stresnu reakciju, a ako se dugotrajno uzimaju dovode do istrošenosti nadbubrežnih žlijezda. Osobe koje osjećaju kako im u jutro treba kava trebale bi shvatiti kako im taj kofein, iako im se čini kao da im pomaže, ustvari škodi zdravlju, pogoršavajući zamor nadbubrežne žlijezde.

Meditiranje:
Svakodnevna meditacija može pomoći u smanjivanju razine stresa. Dokazano je da je za smanjenje stresa korisno um smiriti meditacijom i na svega 10 do 15 minuta dnevno.

Pozabavite se svojom prehranom:
Konzumiranje visoko prerađenih namirnica u tijelu proizvodi stres. Mnogi ljudi ne obraćaju pozornost na ovaj dio stresa koji svojemu tijelu donose prerađene namirnice iz prehrane. Prerađene namirnice sadržavaju spojeve kojima u tijelu nije mjesto. Spomenimo samo konzervanse, boje, bojila… Ovi spojevi mogu imati negativno djelovanje na razne tjelesne sustave, a od njih nastaju i dodatne otpadne tvari koje treba ili negdje pohraniti ili izlučiti iz tijela.

Odvojite vrijeme za opuštanje:
Odvojite vrijeme za odmor kao i za one stvari koje volite činiti i koje vas uveseljavaju.

Uzimajte više soli:
Nadbubrežne žlijezde vole sol. Nabavite si kvalitetnu i nerafiniranu sol, kao što je sol iz Keltskog mora ili himalajska sol i obilno je trošite.

Kušajte ovaj koktel za nadbubrežnu žlijezdu:
Ovaj koktel za nadbubrežnu žlijezdu uzmite bilo prije spavanja (patite li od nesanice) ili nakon buđenja (ako vam je u jutro teško pokrenuti se). Vidjet ćete doista djeluje!

  • ½ šalice soka od naranče
  • ½ žličice vinskog kamena
  • ½ žličice soli iz Keltskog mora

Sve zajedno pomiješajte i popijte.

 

I na kraju, ne gledajte filmove strave i užasa i nemojte činiti stvari koje vam u krv dovode velike količine adrenalina. Od toga će vaše već umorne nadbubrežne žlijezde samo biti pod još većim stresom, a vi ćete se osjećati umorno i napeto.

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s