(Vjerojatno znaju nešto što ja ne znam!)
Neke nacionalne organizacije aktivno se bore protiv seksualnog obrazovanja u školama, jer misle da seksualno obrazovanje promiče “promiskuitet”, uništava obitelj, te potkopava demokraciju. Iako su ciljevi – i ishodi – seksualnog obrazovanja upravo suprotni, ta se ključna činjenica tim kritičarima ne čini važnom.
Potrebna je samo šačica prodornih, neodgovornih ljudi u svakoj zajednici, pa da nastanu problemi za većinu roditelja i djece. Prema studiji Educational Congress of California, trećina se kalifornijskih školskih okruga, primjerice, suočila s pokušajima cenzuriranja nastavnih materijala u 1989. godini.
Zašto su ti ljudi toliko ljutiti, zaplašeni i nerazumni zbog programa koji ističe donošenje odgovornih odluka i komunikaciji između roditelja i djece? Zato što se boje seksualnosti u svakom obliku, boje se ljudi koji samostalno razmišljaju i vjerovati mladim ljudima.
Kako itko može biti za seksualno obrazovanje – moj susjed kaže da taj predmet u našoj nižoj srednjoj školi potiče homoseksualnost!
Ljudima kojima je u načelu nelagodno zbog homoseksualnosti svaku raspravu o tome tumače “u prilog” homoseksualnosti. Ali vaš susjed 100 posto ima krivo. Ne postoji program seksualnog obrazovanja koji potiče homoseksualnost.
U načelu, seksualni pedagozi homoseksualnost tumače kao identitet s kojim se rađa 5 do 10 posto stanovništva. Homoseksualci dolaze iz različitih obitelji, ima ih u svim zanimanjima i čeznu za istom ljubavlju i sigurnošću kao i svi ostali. Seksualno obrazovanje podučava mlade ljude da homoseksualci nisu bolesni ljudi nego ljudska bića koja zaslužuju isto dostojanstvo i privatnost kao i svi drugi.
Vaš susjed razvidno nije pročitao školske materijale ili čuo što govore nastavnici. Postoji li neki poseban razlog što ta osoba diže toliku galamu zbog nečega o čemu vrlo malo zna?
Je li točno da se u seksualnom obrazovanju rabe pornografski filmovi? Zašto je to nužno?
To nije nužno i to se nikad ne čini. Filmovi koji se koriste u seksualnom obrazovanju obično pokrivaju dva glavna područja: biologiju i društvenu interakciju.
Filmovi iz biologije podučavaju djecu funkcijama njihovog tijela: menstruaciji, erekciji i slično. Nekim ljudima, koje ljudska seksualnost u svakome pogledu uznemiruje, to smeta jer ne mogu zamisliti da se tim normalnim temama može pristupiti na znanstveni način. Na žalost, takvi ljudi u svemu vide seksualno draženje.
Drugi filmovi pomažu učenicima da razgovaraju o raznim vrstama društvenih i seksualnih interakcija. Oni proučavaju mušku i žensku dinamiku, donošenje seksualnih odluka, jasnu komunikaciju, pritisak vršnjaka, seksualnu želju, a u višim razredima alternativne spolne odnose.
Takvi filmovi nisu za zabavu, šokiranje ili poticanje učenika. Oni su pomno osmišljeni da mladim ljudima pomognu ispitati njihove osjećaje, komunicirati s drugima, ozbiljno shvatiti seks i postavljati pitanja. Zašto neki ljudi tako uspješno šire zastrašujuće laži o seksualnom obrazovanju?
(iz knjige Seks odgovori na sva pitanja, dr. Marty Klein)